کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد

  • کد خبر: ۲۰۵۳۰۶
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان اقدام به تیراندازی کرده بود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در پی تیراندازی عمدی یکی از افراد شرور و متواری شدن وی موضوع دستگیری متهم در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی در یک نزاع خیابانی با چند نفر دیگر که در یکی از میدان‌های اصلی شهر رخ داد به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین طرفین دعوا با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با رصد هوشمندانه و تحقیقات گسترده و میدانی صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و مأموران در یک عملیات منسجم و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از محل نیز کلت کمری مورد استفاده در زمان درگیری را نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: برابر قانون خرید و فروش، حمل، نگهداری و استفاده از هر نوع سلاح گرم و سرد جرم بوده و پلیس با کسانی که در این زمینه‌ها فعالیت داشته باشند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->